פרק ט': הטיול לאילת – מיומנה של אישה נשואה

מאת: Desire

womannice

היה זה יום בהיר, כולנו הרגשנו את ניחוח סיום שנת הלימודים באוויר. היא התקשרה אלי, אהובתי, והציעה שניסע לאילת לסופשבוע פרוע.
הרעיון קסם לי עד מאוד. הייתי שבוזה מכל הלחץ של סוף השנה והרגשתי שאני ממש ממש זקוקה לחופש קצר למילוי המצברים החלודים שלי.

מאחר שלא יכולתי לקפוץ על הרעיון בתשובה חיובית הבטחתי לבדוק את האפשרות הזו.
אל בעלי הגעתי כשאני מפעילה את מלוא הקסם האישי שלי ובהתחנחנות רבה שאלתי אם אני יכולה לנסוע עם חברה לסופשבוע באילת (הלב דופק חזק ואני מחכה שיפתח את פיו ויענה כבר….זה נראה כמו נצח!!)

הוא הסכים. בכוח עצרתי את עצמי מלקפוץ עליו בנשיקות מטורפות או לדלג על השולחן בריקוד סטפס מרשים…

כשנרגעתי קצת בישרתי לה שאני יכולה לצאת לסופ"ש, היא שמחה ועשתה את כל הסידורים וההזמנות בחריצות יתרה.
ביום הנסיעה לא הייתי מרוכזת בעבודה, חיכיתי שיגמר כבר היום שאהיה כבר בדרך לאילת עם אהובתי..רק שתינו בחדר מפואר במלון בלי אף אחד על הראש, נתמכר אחת לשניה, נטריף אחת את השניה. סוף סוף מדובר בימים בהם נוכל להיות ביחד ולא רק בשעות בודדות וספורות.

את הדרך לאילת העברנו בהאזנה למוסיקה שאנחנו אוהבות. היא נרדמה מידי פעם כשהיא משעינה את ראשה על ברכיי. לאחר כשעתיים של נסיעה היא התעוררה ולי היה מאוד בא לעשן. עצרתי את הרכב בצד הכביש, יצאנו החוצה… מסביב הרים של חולות בגוונים שונים, היה זה לקראת השקיעה. יצאנו מהאוטו.. המראה היה קסום ומרהיב. הדלקתי סיגריה, היא נשענה על האוטו, קרבתי אליה ונישקתי אותה נשיקה ארוכה ארוכה ורטובה…

צופר של משטרת התנועה העיר אותנו מהנשיקה ושוטר מחוייך שאל אם הכל בסדר? ענינו לו במבוכה והמשכנו בדרך לעוד שעתיים מפרכות.
אל המלון הגענו עייפות אך מלאות התרגשות ושמחה. מיד כשנכנסו לחדר העפנו את התיקים והסתערנו אחת על השניה כמו זוג מאוהבות שלא התראה שנים רבות. את הסקס סיימנו ארבע שעות מרגע כניסתנו לחדר במלון. כשהרעב מציק אז חייבים להשביע (וזה דו משמעי).
החלטנו לצאת לבלות ולאכול במסעדה טובה.

התקלחנו והתכוננו ליציאה. הבחנתי שאהובתי מקבלת הודעה כתובה לנייד שלה, היא התעסקה עם הטלפון ואז נכנסה להתקלח. הייתי סקרנית לדעת מה היה כתוב בהודעה. לאחר שנכנסה להתקלח בדקתי את הטלפון שלה וראיתי שהיא מחקה את ההודעה. התחלתי לקנא, ראשי התמלא בתסריטים ולא בכדי. במהלך הנסיעה לאילת היא התכתבה בהודעות עם חברה טובה, דבר שלא הפריע לי אז, אך ההודעה שהיא מחקה בנוכחותי גרמה לי לחשוד. חיכיתי שהיא תצא מהמקלחת. כשהיא יצאה מחוייכת כולה ושמחה, הסתכלתי עליה במבט כועס וביקשתי שתספר לי על ההודעה שמחקה. היא ניסתה להתחמק, לא רצתה לגלות. הרגשתי איך זעמי גואה, יצאתי מהחדר והלכתי כועסת לכיוון האוטו. שם ישבתי, ניסיתי לסדר לעצמי את המחשבות ולהירגע אך לא הצלחתי לעשות כן. היא שלחה לי הודעה שאחזור… שהיא אוהבת רק אותי ושאין לה שום דבר עם החברה, זו חברות תמימה לחלוטין.

חיכיתי כשעה באוטו, לאחר שנרגעתי מהכעס חזרתי לחדר… הרגשתי שאנחנו דופקות לנו את החופשה שכל כך חיכינו לה וזה מיותר. היא שכבה במיטה לבושה בבגדי הבילוי, היא בכתה…
קרבתי אליה, הרגשתי שאני אוהבת אותה עד טירוף…
היא חיבקה אותי חזק חזק ולחשה לי: "אני אוהבת רק אותך!!" שכבנו מחובקות ואז נפלה עלינו תרדמה עזה.

במהלך הקשר שלנו יצא לנו לישון יחדיו לילות שלמים ותמיד בלילות אלו הרגשתי מעין התרגשות כזו שקשה לי להסביר אותה במילים. לא רציתי להרדם כי זה היה נראה לי בזבוז זמן במחיצתה. בבקרים היינו מתעוררות מוקדם עם חיוך מרוח על השפתיים והרבה נשיקות על הלחיים.. מיד עם היקיצה היינו עושות סקס שהיה מעלה אותנו לגבהים שהחזיקו אותנו ב"היי" ימים רבים לאחר מכן…
כך בילינו לנו את החופשה בקניות, בחוף הים בקניון.
בערב שישי הלכנו לחדר האוכל לארוחת ערב.

לאחר ארוחת ערב ישבנו בבר וירדנו על בקבוק שלם של שרדונה. היין עשה את שלו ועד מהירה תפסנו ראש, עלינו לחדר שיכורות כשאנחנו שרות יחדיו בקול רם את שיריה של סלין דיון, צוחקות ומחייכות, היינו במצב רוח עילאי.
נכנסו לחדר, התחבקנו מול המראה והתנשקנו ארוכות, היינו מגורות בטירוף, השכבתי אותה על המיטה ונישקתי אותה בלהט. תמיד היא דאגה שלא אעשה לה "הייקי" במקום בולט כדי שלא תעמוד במבוכה במתן הסבר אודותיו. הפעם לא היה לה אכפת מפאת השיכרות, הרגשנו שהכל מותר ולגיטימי, ועשינו הכל. טעמנו זו את זו, ליקקנו, נשכנו הרגשנו אחת את השניה בכל דרך אפשרית עד שנרדמנו מעולפות…היה זה ללא ספק סקס ברמה שלא חווינו…

כל דבר טוב מסתיים לו במהירות ועד מהירה הגיע לו היום האחרון לחופשה, לצערנו, גם הוא עבר מהר מאוד, ארזנו לנו את התיקים ויצאנו לדרך כשכל אחת נושאת בתרמילה זכרונות מתוקים לעוד הרבה הרבה שנים מחופשה בלתי נשכחת זו!