טיפים לקוסמטיקאית לשמירה על קשר רציף עם הלקוחות

מאת: יח"צ

אחד הדברים החשובים ביותר לכל עצמאי הוא הקשר שלו עם לקוחותיו. בעידן בו יש תחרות עזה בין אנשי מקצוע שונים, כל איש מקצוע חייב לספק את השירות הטוב ביותר ולשמור על קשר חם עם לקוחותיו על מנת שאלו ימשיכו להגיע אליו ולא "יבקרו" אצל המתחרה. במאמר זה נציע כמה טיפים לשמירה על קשר עם הלקוחות.

 קוסמטיקאיות – תחרות עזה

כל קוסמטיקאית מספקת את השירותים הטובים ביותר ואין זה מתפקידנו להמליץ כאן על קוסמטיקאית זו או אחרת. מה שכן חשוב לנו לציין הוא, שמדי שנה גדלה כמות הקוסמטיקאיות בארץ ולכן התחרות הופכת להיות יותר ויותר קשה ועל כן, חשוב שכל קוסמטיקאית תקדיש תשומת לב ללקוחותיה הקבועים וזאת על מנת שיישארו איתה ולא יעברו לקוסמטיקאית אחרת.

שיטות שיווק ופרסום מתקדמות מסייעות על מנת להצליח ולגייס כל תקופה לקוחות חדשים נוספים. ניתן לראות שבשנים האחרונות יש מודעות גדולה מאוד בקרב הקוסמטיקאיות להכשרה והצגת תעודה של קוסמטיקאית רפואית ובכלל כל אשת מקצוע מודעת לעובדה שככל שהיא תתמקצע בתת-תחום ספציפי ותציג תעודות המעידות על המומחיות שלה וכן המלצות חמות מלקוחות קבועים, כך גם האנשים יתרשמו לטובה ממנה ויחליטו להגיע אליה לטיפול או להמשיך אצלה לסדרת טיפולים.

 גיוס ושימור- טיפים שונים

  • כרטיסי ביקור– חשוב שיהיה כרטיסי ביקור מרשימים בקליניקה וזאת על מנת שהלקוחות יתרשמו ואף יוכלו לקחת כרטיסים לחברים.
  • תעודות והמלצות– רצוי לתלות את התעודות וההמלצות על קירות הקליניקה וזאת על מנת שהלקוחות יוכלו להתרשם.
  • אתר אינטרנט– חשוב שיהיה לכם אתר אינטרנט אליו תוכלו להפנות אנשים ולפרסם כתבות ואף לשלוח למתעניינים מיני מבצעים.
  • מוצרי קד"מ (קידום מכירות)– יש אפשרות לחלק ללקוחות שלכם מוצרי קד"מ קוסמטיים עליהם יופיע השם והטלפון שלכם. מוצרים אלו יכולים להיות מברשת איפור, פינצטה, מברשת שיער, מסרק ועוד.

דרכי שימור- ניוזלטר

אחת מהדרכים היעילות ביותר לשמור על קשר רציף עם הלקוחות הקבועים שלך, היא על ידי שליחת ניוזלטר לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם מדי תקופה. בניוזלטר ניתן לפרסם מידע אודות סוגים שונים של טיפולים קוסמטיים, חידושים מכל רחבי העולם בתחום הקוסמטיקה, ליין חדש ומסקרן של מוצרים שונים, הנחות ומבצעים שונים אותם ניתן לספק ללקוחות הקבועים שלכם באותו החודש ועוד כל מיני דבר מעניינים. ניתן לשלוח את העיתון האינטרנטי פעם בחודש וניתן להחליט לשלוח אותו מדי שבוע או מדי שבועיים, הכל תלוי בכם. בניוזלטר תוכלו לכתוב בנימה אישית ללקוחות שלכם ועל ידי כך ליצור תחושה אינטימית משפחתית בקרב כלל הלקוחות. בנוסף, תוכלו להחליט לפרסם גם כתבת עומק מדי חודש על מטופלת אחרת שלכם (כמובן בהסכמה) ועל ידי כך לשתף את הלקוחות הקבועים ולהראות שקיפות לגבי המחירים ושלבי הטיפול הקוסמטי אותו אתם מבצעים.

Leave a Comment

^ TOP