אחות פרטית – יש דבר כזה?

בשנים האחרונות ניתן לראות שמטופלים רבים מזמינים שירותי אחות פרטית שמגיעה במיוחד אליהם ודואגת לכל צרכיהם. אם גם אתם עתידים לעבור ניתוח או שאתם מעוניינים באחות פרטית למען האנשים היקרים לכם אך אינכם בטוחים שתעמדו בנטל הפיננסי, במאמר זה נגולל בפניכם כיצד ניתן לשכור שירותים אלו בעלויות סבירות.

אחות פרטית – למה צריכים?

כל אדם שאושפז או עבר ניתוח מבין שאי אפשר להתבסס רק על האחיות של בית החולים. האחיות נפלאות ומקצועיות אך יש להם הרבה מאוד עבודה ואין הן יכולות לספק לכל חולה את אותה תשומת לב לה הוא זקוק. מסיבה זו יש אנשים שמחליטים על השכרת שירותיה של אחות פרטית. חשוב לציין שיש סוגים שונים של שירותי אחיות, אם מדובר על שירות של אחות לאחר ניתוח, שירות של אחות בבית למתן זריקות ועוד. בנוסף, אם בעבר, דובר על שירות פרטי ורוב האנשים לא יכלו לאפשר לעצמם זאת, כיום יש אפשרות לשכור שירותים אלו ולקבל החזר עליהם מחלק מהביטוחים המשלימים שמשתייכים אל קופות החולים.

אחיות פרטיות – סוגים שונים של טיפולים

אחות למתן זריקות וטיפול תרופתי – יש אנשים שאינם יכולים לקחת את התרופות שלהם בעצמם ועל אחת כמה וכמה אינם יכולים להזריק לעצמם. במקרה כזה יש אפשרות של השכרת שירותיה של אחות פרטית לזריקות. בצורה זו גם אתם וגם המשפחה שלכם תוכלו להיות רגועים ולדעת שאתם מקבלים את הזריקות והכדורים שלכם בזמן ומאדם מקצועי בתחום.

אחות פרטית בבית החולים – יש אפשרות לשכור את שירותיה של אחות פרטית בבית החולים לכל אדם שאושפז משום בעיות גיל או משום בעיה ספציפית. השכרת שירותיה של אחות אישית תבטיח יחס אישי ופיקוח מדויק על החולה. יש אנשים רבים ששוכרים את שירותיה של אחות בשעות הלילה, השעות בהן אין הרבה אחיות במשמרת וזאת על מנת שכל צרכיו של אותו אדם יטופלו.

אחות לאחר ניתוח – אפשרות נוספת היא השכרת שירותיה של אחות לאחר ניתוח. אם עברתם ניתוח ואתם צריכים להישאר בבית החולים לתקופת אשפוז, אחות בשירות פרטי תוכל להיות לכם לעזר רב. בדרך כלל הזכאות מבחינת הביטוח המשלים של קופת החולים היא לעשרה ימים שלאחר הניתוח וזאת כל עוד אתם מאושפזים בבית החולים. הדבר תקף רק לגבי אחות מוסמכת. כאן, רוב חברות הביטוח המשלים יחזירו לכם כשמונים אחוזים מההוצאה לפועל על פי חשבונית.

לסיכום

אחות פרטית היא אחות שמעניקה את כל תשומת הלב למטופל שלה, דבר שחיוני כאשר מדובר על אדם שמאושפז בבית החולים וחש באי נוחות לאחר שעבר ניתוח או כתוצאה מבעיה רפואית כלשהי. חשוב לדעת שההחזרים בעבור שירות זה על ידי הביטוחים המשלימים בקופת חולים משתנים בהתאם לקופה אליה משתייכים ולמסלול בו בחרתם. כיום, כאשר המצב הרפואי בעייתי מבחינת כוח אדם, כל שצריך הוא לשכור את שירותיה של אחות במסגרת פרטית ולקבל את השירות הטוב ביותר.

מה קראנו עד עכשיו?

מאמרים נוספים בנושא: