איפה אתם בראש השנה? 5 יעדים מפתיעים בחו"ל

איפה אתם בראש השנה 5 יעדים מפתיעים בחול

ראש השנה הוא הזדמנות לקחת את המשפחה והילדים לטיול בחו"ל. מהמזרח הרחוק, דרך יוון ועד פורטוגל – הנה כמה אופציות שאתם חייבים להכיר

ראש השנה יתחיל ב-2016 בתאריך 2 באוקטובר, יום ראשון, ויסתיים בתאריך 4 לאוקטובר. ערב החג ביום ראשון מעניק אפשרות יוצאת מגדר הרגיל לארוז מזוודה ולטוס לחו"ל, בעיקר בגלל החופש הצפוי מבתי הספר והלימודים. כמו כן, גם במקומות העבודה מציעים "גשר" ומורידים באופן משמעותי את כמות הדרישות.

הנה למשל כמה יעדים מפתיעים בחו"ל שאתם פשוט חייבים להכיר:

אוסקה, יפן

מי שרגיל לחשוב מחוץ לקופסא יכול להגיע לחצי הדרומי של האי המרכזי ביפן, כדי לבקר באוסקה. זו העיר השלישית בגודלה במדינה ויעד מרכזי מבחינת מסחר, כלכלה ותרבות. באוסקה יש רחוב קניות מפורסם ועשרות רחובות קטנים עם אוכל אותנטי וטעים. כדאי לנסוע לאוסקה בין ספטמבר לאוקטובר בגלל מזג האוויר הנעים, המחירים הנוחים והיעדר הצפיפות.

קראפטוס, יוון

אפילו ביוון יש איים שאף אחד לא מכיר. האי קראפטוס לדוגמא נמצא במרחק טיסה של שעה וארבעים דקות בלבד, ואפשר להמריא אליו מנמל תעופה בן גוריון, שדה דב או חיפה. שטחו של האי עומד על 324 קמ"ר בלבד ותמיד יש בו מה לעשות. אפשר לנוח על שפת הבריכה של המלון, לצאת לחוף ולסגור את הלילה באחת הטברנות הפזורות ברחבי האי. מוזיקה יוונית תעזור לכם לשכוח מהשגרה ותעזור לכם לחגוג את ראש השנה בצורה הכי טובה שאפשר.

איסלנד

יש גם יעדים רחוקים יותר שמחכים לכם בראש השנה. למרות שלא תוכלו למצות את הטיול באיסלנד בכמה ימים בודדים, אפשר בהחלט להגיע לשם באוקטובר ולקחת עוד קצת חופש מהעבודה. בנוסף, היתרון הכי גדול של ביקור באיסלנד באוקטובר בא לידי ביטוי באפשרות לצפות בזוהר הקוטב. כדאי לשלב טיול להר הגעש אסקייה ולברר על טיסות נוחות דרך לונדון, אמסטרדם או קופנהגן.

פורטוגל

יותר ויותר ישראלים מגלים את היתרונות של טיול לפורטוגל עם המשפחה והילדים. פורטוגל היא מדינה קרובה, נגישה ואירופאית עם אווירה מסורתית ומחירים נוחים. בפורטוגל אפשר לשלב בצורה יוצאת מגדר הרגיל בין נופים מקסימים ועיירות קטנות. הביקור בפורטוגל גם יבטיח לכם יינות משובחים ואוכל מפתיע.

מארסיי

נמאס לכם מפריז? נסו להגיע בחג הקרוב למארסיי. העיר השנייה בגודלה בצרפת תציע לכם לשבת ברוגע על שפת הים התיכון, לטעום מהמעדנים המפורסמים של המטבח המקומי ולבקר באתרים מיוחדים של הקהילה היהודית. בין האתרים הבולטים במארסיי כדאי לציין גם את כנסיית "נוטרדאם גארדה" שנוסדה כבר במאה ה-13 ואת הכלא העתיק "שאטו ד'איף". מארסיי היא עיר שתתאים לטיול עם המשפחה והילדים, כי קל למצוא בה בתי מלון ולדלג בין אטרקציות ופעילויות.

מה קראנו עד עכשיו?

מאמרים נוספים בנושא:

טיול לצפון יוון
טיול לצפון יוון

בעקבות ההיסטוריה היהודית, מיתולוגיה ואלות, נופים ומפרצים סיפורים, טיולים, מפגשים, שווקים, אוכל, מוסיקה וריקודים תאריך: 28.8 עד 1.9 רקע על טיול נשים ביוון אתנה היא