הדרך לאהבת אמת

אני נשואה באושר לשי 6 שנים. כמה אנשים יכולים להגיד את המשפט הזה בלב שלם? לצערי הרב בימינו לא הרבה וחבל' כי אין כמו אהבה אשר מבוססת על אמת, יושרה וערכים טובים. אומרים שלמצוא אהבת אמת זה כמו לעבור את קריעת ים סוף' אז זה באמת מה שעברתי בדרך לאהבת אמת.

את שי הכרתי אחרי דרך ארוכה מאוד שעשיתי, דרך נישואים קודמים שלי אשר כללו סוגים שונים של התעללויות, גירושים קשים, שינוי עצמי של 180 מעלות.
כמו כן, מה לא עשיתי כדי למצוא אהבת אמת. עשיתי הכל. יצאתי לדייטים, 300 במספרם, רובם היו מהגיהינום. הגברים שיצאתי איתם היו רחוקים אלפי שנות אור מזוגיות. הם רצו זוגיות בדיוק כמו שאני רוצה כל יום לקום בבוקר ולהשתתף בחילופי זוגות הייתי רשומה בכמה אתרי הכרויות, ניסיתי ספיד דייט, ספיד זיבי, מה לא עשיתי. כל פעם מחדש נשבר לי הלב. לאחר המסע שעברתי החלטתי שדי, לא רוצה זוגיות, להתחתן זה לא ממש בשבילי ואין לי בעיה להיות לבד.

אז זהו החלטתי להיות לבד ולאמץ את כל היתרונות שבזה לצמיחה ולהתקדמות ולגדילה, פטור מבישולים לתמיד והחופש לעשות כל מה שאני רוצה. בדיוק באותו הזמן התחלתי ללמוד הדרכה קלינית ואז אחת המנחות אמרה איך היא הכירה את בעלה: היא שמה תמונה של זוג אוהבים מול המיטה שלה, כל הזמן דמיינה שהיא בזוגיות ועשתה פעולות ואחרי ארבעה חודשים בלבד מצאה את בחיר ליבה.

ואז ירד לי האסימון שאולי בכל זאת עוד לא אבדה תקוותנו ושבאמת אוכל למצוא זוגיות טובה. החלטתי לשנות אמונות ולשנות פעולות. לפני ששמתי את התמונה של זוג אוהב מול המיטה עשיתי עבודה על עצמי וחקרתי את עצמי: מהם הרצונות האמיתיים שלי, איזו בת זוג אני רוצה להיות, אילו תכונות אני צריכה לפתח כדי להיות בת זוג טובה יותר, מהם 5 הדברים שבשום פנים ואופן אני לא אסבול במערכת היחסים עם גבר.
בנוסף, חקרתי איזה בן זוג אני רוצה באמת עם כל התכונות והערכים שכתבתי ברשימה שלי. שיניתי את כל האמונות שהיו לי על גברים במקום לעשות הכללה ולהגיד כל הגברים…. (השלימו את המשפט) אמרתי: יש גברים רציניים וטובים ואחראים והם בזוגיות איתי. ואז גם הלכתי לקורס תשוקה של שרון רובינשטיין. זה קורס עוצמתי שאני קוראת לו איך לגרום לגבר שלך להתחתן תוך חצי שנה.

אחרי כל הפעולות הללו שמתי את התמונה של זוג אוהב מול המיטה שלי והתחלתי לדמיין כל לילה שאני בזוגיות. שמתי את התמונה ב 18.3.2009 ביום הולדתי ה- 34 ובתאריך 25.7.2009 הכרתי את שי דרך הפייסבוק ובדיוק שנה אחרי זה, בדיוק באותו חודש שהכרנו התחתנו.

מעולם לא ביקשתי גבר עשיר וחס וחלילה שגבר יפרנס אותי. שי הוא הגבר הכי טוב שיכולתי למצוא כבעל. הוא מדהים, אמין ונאמן. הוא לא עוצר לי את הגלגלים כדי שאגשים את עצמי. הוא תומך ועוזר יש לו ערכים מצוינים ואיתו אני בראש שקט ובשלווה אמיתית. איתו אני מאושרת.

לסיכום, הנה משהו בשבילכם למרות שהוא כתוב בלשון נקבה הוא מופנה לשני המינים. אני מאמינה בכל ליבי ובאמונה שלמה שהגבר המיוחד שיכול להאירך מבפנים חי וקיים אומרים שזיווגים נעשים בשמיים אבל הם מתקיימים עלי אדמות. אתם חיים בעולם הזה,וכפי שאנו יוצרים את התסריט של חיינו,כך אנו גם יוצרים את הזוגיות שלנו. על מנת לנהל מערכת זוגיות מוצלחת עלייך להאמין בעצמך ולדעת את ערכך. אני לא רוצה שתסתפקי בפחות ממה שאת ראויה לו. זכרי, אם תחשבי על עצמך כנכס, תמצאי מישהו שחושב שהוא נכס ומחפש נכס כמותו. ככה יש לשחק את המשחק.
תהנו מהמסע ושאלוהים יברך אתכם ויעניק לכם עוד השנה אהבה אמיתית וזוגיות מוצלחת אמן!!

מה קראנו עד עכשיו?

מאמרים נוספים בנושא: