להתאים את העיצוב לחדר

להתאים את העיצוב לחדר

כל חדר בבית דורש סגנון עיצוב שונה. במאמר הבא נסביר על הבדלים בין סלון, מטבח וחדרים אחרים ונדגיש את הערך המוסף של עיצוב ברמה גבוהה

בית מגורים מורכב מחדרים שלכל אחד מהם תפקיד פונקציונאלי שונה. עיצוב איכותי ידגיש את ההבדלים בין החדרים ויאפשר לזהות מה מאפיין אותם. זו הסיבה לכך שניתן לראות כמעט ללא בעיה את ההבדלים בין האופי של סלון ומטבח, חדרי מקלחת ושינה או חדרי אורחים. השאלה היא כיצד מעצבים את החדרים הללו ואיך מתאימים את העיצוב לסוג השימוש הצפוי בחדר.

סלון: ניצול נכון של המקום הפנוי

העיצוב בסלון צריך לנצל בצורה הטובה ביותר את המקום הפנוי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, עיצוב של סלון גדול עשוי להיות לא פחות מסובך מעיצוב של סלון קטן. דווקא בסלון גדול ההתלבטות בין פריטי דקורציה יכולה לגרור תסכול ובזבוז משאבים.

המאפיין המשותף לסלון גדול וקטן הוא הצורך במדידת שטח הפנים, בהחלטה עקרונית על מיקום הספה והכורסאות בהשוואה למסך הטלוויזיה ועל שילוב שולחן. התאמה נכונה של העיצוב לחדר תאפשר לכל בני המשפחה להשתמש בסלון וליהנות מזמן איכות.

מטבח: שילוב בין פונקציונאליות ואסתטיקה

המטבח הוא החדר היחיד בבית שבו העיצוב נדרש לשלב בין פונקציונאליות ואסתטיקה. מלבד המעמד של המטבח בתור חדר חשוב שמשרת את בני הבית על בסיס יומי, הוא צריך להיות נוח ונגיש לבישול, אפייה, טיגון ועוד. הפונקציונאליות של המטבח תבוא לידי ביטוי בשמירה על ניקיון ובעיצוב עם פתרונת אחסון וארונות.

יש היום הרבה סוגים של ארונות שיכולים לעזור בהתאמת העיצוב למטבח. כדאי להשוות בין ארונות ולקבל הצעת מחיר מסודרת על מטבח חדש. שדרוג של מטבח קיים מתבצע מבחינה דקורטיבית עם החלפת דלתות, ידיות ומוצרי פרזול.

חדר אורחים ושינה: נוחות מעל הכל

בעיצוב חדר שינה יש חשיבת גדולה לתחושת הנוחות. למרות שנוחות היא עניין סובייקטיבי, כל חדר אורחים, הורים וילדים צריך להיות מעוצב כדי להבטיח שינה ערבה. את זה עושים על ידי תליית וילונות לאיטום והצללה, העדפת טפטים על פני תמונות שתופסות מקום וכמובן השקעה במזרנים איכותיים.

אפשר לעצב את חדר השינה עם שידות מתאימות ולהוסיף מצעים, כריות ופריטי נוי דקורטיביים. כדאי למקם את המיטה לצד קיר פנימי כדי למנוע כניסת קור בימי החורף ולרכוש גופי תאורה שמופעלים בעזרת עמעם. כך שולטים בצורה מדויקת באור ומבטיחים תנאים מושלמים לשינה מושלמת.

מקלחת ושירותים: יצירת מראה אלגנטי ונקי

בשלב האחרון של עיצוב הבית אפשר לדאוג גם למקלחת ולשירותים. בחדרים אלו העיצוב אמור להעביר מסר של מראה אלגנטי ונקי. ניתן להשיג אופי כזה עם עיצוב על טהרת צבעים אחידים כמו לבן ושחור. כדאי לשים גם במקלחת ארון ולא לשכוח לתלות וילון עבה.

מה קראנו עד עכשיו?

מאמרים נוספים בנושא:

שירותי דיטיילינג לרכב עם Detail Bear
זקוקה לשירותי דיטיילינג לרכב?

דיטיילינג לרכב הוא שירות מקיף שמטרתו לשקם ולהעצים את המראה החיצוני של הרכב. זה בדרך כלל כולל את השלבים הבאים: שטיפה וייבוש: ניקוי יסודי של