מדיכאון ויאוש להחלמה

אספר בקצרה: לפני 13 שנים נפגעתי בתאונת דרכים. נותחתי וחוליות הצוואר שלי קובעו אחת אל השנייה. הקיבוע בו הוסר הסחוס המפריד. הקיבוע בו הוסר הסחוס המפריד וחוברו החוליות אחת אל השנייה בפלטת טיטניום וברגים – גרם לי במשך שנים רבות סבל וכאב שלא יתואר.

לאחר ביקור אצל אין סוף מטפלים, מורים ליוגה טיפולית, רופאים, מומחים ורופאים לכאב שקעתי לחוסר ידיעה, דיכאון וייאוש. אז נכנסתי פנימה והתחלתי להקשיב למקום הכואב, להקשיב למה הוא אומר ומה הוא מבקש.

אט אט במסע, יחד עם ידע שיש לי מעולם היוגה בתנועה, בהעמקת ההרפיה ובהעשרה הנשימה אל האזור שנפגע החלו לזרום לאזור חיות, חשמליות, תודעה ודם מחומצן ועמם מסע מרתק של ריפוי והשלמה.

וכך מתוך הכאב נולד ספר הדרכה שבעזרתו אני משתפת בכוח לריפוי והתמרה הטמון באדם. אך במקום הסברים במילים בלבד… התחלתי לצייר 55 מנדלות לצביעה. מסע היצירה ארך 6 שנים וכיום מוכנה מהדורתו השנייה, בשלה ושלמה.

הספר מזמין לעבוד עם העוצמה הטמונה במיקוד ומציע מסע לאורך נתיב עמוד השדרה להתבוננות, עבודה וריפוי בעזרת תנועה, צבע ומיקוד והנשימה.

לכל מרכז גופני אנרגטי בגוף הספר מציע סדרת תרגול ומנדלות להשראה העשרת הנשימה וצביעה.

צורת המנדלה בנויה מעקרון של זרע ומעגל. הזרע מבטא את הפוטנציאל, והמעגל התוחם את מבטא את האין סוף. ניתן לראות מנדלות בטבע כל הזמן: הכוכבים, הפלנטות, הפרחים, התאים, הפירות, גם האדם: נולדנו מביצית וזרע, בתוך רחם עגולה, ויצאנו דרך תעלה עגולה, לשד אמנו שבמרכזו פטמה.

המנדלה קיימת בכל התרבויות העתיקות בעולם, מכיוון שהיא מבטאת את מרכז הווייתנו –הנשמה- היוצרת בחיים את מסעה, על אין סוף צורותיו, בחזרה לאחדות עם בוראה.

הספר "יוגה מנדלה", על שני כרכיו, "השתרשות" ו"צמיחה"  מעודד את הקורא לחבור אל הקסם שמתרחש, כאשר הגוף נמצא בתנועה ונשימה עמוקה. הוא מציע מסע פנימי במעלה עמוד השדרה: לכל מרכז אנרגטי הוא מציע מבא, סדרת תרגול, ומנדלות לצביעה והשראה.

השפה , יחד עם חווית הצביעה מעודדים את הקורא להבין את הכוח האין סופי ליצירה, כאשר האדם ממוקד-למטרות ריפוי, התמרה ולידת החדש, בדיוק כפי שנוכחתי בעצמי, עם תהליך היצירה.

הוא מעודד את הדמיון והצבע לקחת חלק פעיל בתהליכי תנועה והעמקת הנשימה והוא כתוב ומצויר בשפה המגשרת את עולם הרוחניות לכל אדם: לאוהבי היוגה כזווית חדשה, ולאנשים שנרתעו מיוגה- בשפה ידידותית ומזמינה.

המנדלות מתארות את ההרמוניה שמתרחשת בגוף ובהילה. הן מזמינות לחוויה עשירה של הבנה הוליסטית, עוררות והחייאת הצ'קרות, באמצעות מיקוד, צבע, חווית חיבור ויצירת כוונה.

הספר מתאים להורים וילדים, מטפלי גוף ונפש מכל קשת הסוגים, מורים, מתרגלי יוגה, אמנים וחובבי אומנות, ולכל מי שמעוניין בזמן איכות מרפא, ממלא, מחבר המייצר מרכוז, שקט ושלווה.

בקשו לראותו בחניות הספרים, חניות היצירה ומרכזי היוגה המובחרים

מה קראנו עד עכשיו?

מאמרים נוספים בנושא:

וני אמיד רופא שיניים מומלץ בתל אביב
מסע אל בריאות הפה המיטבית

בעיר התוססת תל אביב, שבה מתלכדים חדשנות ומצוינות, החתירה לשירותי בריאות מיטביים תופסת את מרכז הבמה. בין שלל אנשי מקצוע רפואיים, תחום אחד שדורש תשומת