איך לשדרג את האתר שלך ב-5 צעדים פשוטים

מאת: יח"צ

workingwoman

יותר ויותר נשים עצמאיות מפעילות אתר אינטרנט ומשתמשות בו כדי למכור מוצרים ושירותים. אתר אינטרנט עוזר להרחיב את קהל הלקוחות החדשים, מאפשר שמירה על קשר עם לקוחות קיימים וגם תורם להפצת מידע על מבצעים והטבות. מצד שני, לא כל אתר אינטרנט נותן מענה על הצרכים שלך. יש הרבה אתרים שלא מתוחזקים בצורה נכונה ויוצרים יותר נזק מתועלת. אם גם את רוצה להימנע מסכנה כזו, כדאי שתדעי איך לשדרג את האתר שלך ב-5 צעדים פשוטים:

  1. הגדירי את הצרכים והמטרות

הצעד הראשון בדרך לאתר האינטרנט המושלם הוא להגדיר מטרות וצרכים. את השלב הזה עושים עוד לפני שמדליקים את המחשב. כאן תצטרכי להחליט מי קהל היעד, מה מעניין אותו ולמה שהוא ירצה להישאר באתר שלך. זכרי שתמיד יש לך תחרות מול מאות אלפי פריטים מעניינים ברחבי האינטרנט. רף הסבלנות של הקהל יורד בכל רגע נתון, אז אל תנסי לקבל הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. הגדירי היטב מטרות וצרכים ותשיגי אתר אינטרנט עם ערך מוסף.

  1. החליפי את העיצוב

הצעד השני שלך צריך להיות עיצוב קולע המעביר את המסר הנכון. שקלי להירשם לקורס לימודי גרפיקה ממוחשבת הוא היעזרי באנשי מקצוע. העיצוב צריך להתכתב עם האופי של המוצר או השירות שאת מוכרת. עיצוב אחיד בכל רחבי האתר מעיד על מקצועיות ועושה את ההבדל בין אחוזי נטישה גבוהים לבין רווחים של מאות אחוזים ביום. מהבחינה הזו, לימודי גרפיקה ממוחשבת הם בהחלט השקעה משתלמת עבורך.

  1. בדקי את קצב הטעינה

הצעד השלישי דורש ממך ביצוע פעולות טכניות. בדקי את קצב הטעינה של הדפים וגלשי לאתר ממכשירים ניידים שונים. במידה וקצב הטעינה לא עולה בקנה אחד עם המקובל בתחום, התייעצי עם גורם מקצועי לגבי החלפת שירותי האחסון או שימוש בדומיין אחר. קצב הטעינה חשוב יותר ממה שאת חושבת והוא יכול לעזור לך להרחיב את קהל הלקוחות באופן מיידי.

  1. עדכני את התוכן בתדירות גבוהה

הצעד הרביעי מתבצע במהלך השגרה ובו תצטרכי לעדכן את התוכן המופיע באתר. אל תסתפקי בעיצוב כללי, בתוכן גנרי או במסרים שיווקיים בנאליים. השתמשי בשירותי תוכן ברמה גבוהה ועדכני אותו אחת למספר ימים לפחות. זכרי כי הקהל רוצה להרגיש שמתייחסים אליו ברצינות, לכן התוכן הוא כרטיס הביקור שלך. עדכון של התוכן גם יאפשר לך להראות דינאמיות וגמישות כמו שמקובל במאה ה-21.

  1. עקבי אחר הקידום החיצוני

קידום חיצוני במנועי חיפוש, רשתות חברתיות או אתרים אחרים הוא חלק בלתי נפרד מהאחזקה של האתר. זהו כמובן הצעד החמישי שתצטרכי לעשות, אך הוא רק נקודת הפתיחה בדרך לאתר הרצוי. עקבי אחר תוצאות הקידום החיצוני ואל תחששי לבצע שינויים והתאמות.

 

 

השאירו תגובה

^ TOP