רעיונות לבילויים בלתי שגרתיים עם החברות

ערב בנות: רעיונות לבילויים בלתי שגרתיים עם החברות

רוצה לבלות עם החברות שלך ונמאס לכן שוב לשבת בבית קפה? אספנו בשבילכן הצעות מגניבות לבילויים מקוריים במיוחד שיחזקו את הקשר שלכן

״אומרים ששום דבר לא נמשך לנצח. חלומות משתנים, טרנדים באים והולכים. אבל חברויות לעולם לא יוצאות מהאופנה״, כך טוענת קארי ברדשו מ״סקס והעיר הגדולה״. כמו במקרים רבים, היא צודקת. חברות אמיתית נשארת לעולמי עולמים, והיא יקרה יותר מכל זוג נעליים שוות.

אחרי הכל, חברות טובות תמיד יהיו שם לצידך ברגעים מאושרים: כשתסיימי את התואר, תצעדי לעבר החופה, תביאי ילדים לעולם, וגם ברגעי משבר: כשהחבר שלך ייפרד ממך, כשתפוטרי מהעבודה וכשלא תקבלי מספיק לייקים לתמונת הפרופיל. הן יחזקו אותך, יתנו כתף תומכת ויקשיבו לך לפחות עד שהסוללה באייפון שלהן תשבוק חיים.

גם המדע מאשר את חשיבותן של החברות בחיינו: מחקרים מצאו שקשרי חברות תורמים לבריאות שלנו וכי לאנשים המפתחים קשרי חברות יש רמת לחץ מופחתת ויש להם מערכת חיסונית חזקה יותר. מחקר אחר של אוניברסיטת הארוורד מצא שחברויות בין נשים תורמות לאריכות ימים, ושהיעדר חברות קרובה מסוכנת לבריאות כמו משקל עודף ועישון. עוד נמצא שככל שלנשים יש יותר חברויות הן נוטות פחות לפתח מחלות ומגבלות גופניות כשהן מתבגרות.

אז נכון שחברות אמת היא אמנם נצחית, אבל לא קל לשמור עליה לנצח. ככל שהשנים עוברות מוטלות עלינו עוד ועוד מחויבויות ואחריות, ובזמן שאנחנו מנסות לג׳נגל בין קריירה, זוגיות ומשפחה, אנחנו עלולות לעיתים להזניח קצת את החברות שלנו, לשכוח להחזיר טלפון או לבטל פגישה. אז מה עושות? יוצאים לבלות! אין כמו בילוי כדי לחזק את הקשר ולהעיר את החברות שנרדמה לה, ועדיף בילוי כמה שיותר מיוחד. אז תשכחו מבית הקפה השכונתי, כי יש לנו בשבילכן רעיונות לבילויים מקוריים ולא שגרתיים עם החברות:

רואדטריפ בחו״ל

אתן נוסעות ברכב עם גג פתוח, דוהרות על הכביש המהיר, שרות בקולי קולות לצלילי הרדיו, שוטפות את העיניים בנוף המשגע שמסביבכן, מתענגות על תחושת החופש ומוכנות לטרוף את העולם. אם ״תלמה ולואיז״ עשו את זה, גם אתן יכולות להגשים את החלום ולצאת לרואדטריפ בחו״ל. ישנן אופציות רבות לטיולים: לחרוש את אירופה הקלאסית, לבקר באוסטרליה או לנסוע מחוף לחוף בארצות הברית. לא חשוב לאן תבחרו לנסוע, העיקר שתטיילו עם החברות שלכן. בטיול כזה תוכלו לצבור חוויות ייחודיות וללמוד יותר על החברות שלכן ואפילו על עצמכן. כל שעליכן לעשות הוא לבחור יעד, לתכנן מסלול, לברר על השכרת רכב בחו״ל ולארוז מזוודה.

חדר בריחה

אתן כלואות בחדר קטן. הדלת נעולה, והדרך היחידה שלכן לצאת מהחדר היא לפתור חידות. זה אולי נשמע כמו עינוי, אבל מדובר באחד הטרנדים הכי לוהטים בעולם הבילויים: חדרי בריחה. ברחבי הארץ ישנם מאות חדרי בריחה עם תפאורות שונות ומגוון קונספטים, כמו חדר ספינת פיראטים, חדר בסגנון שר הטבעות, חדר באווירת חייזרים, חדר שכולו מוזיאון לאומנות וחדר בהשראת סרט הדינוזאורים ״פארק היורה״. את וחברותייך תיכנסו לעולם אחר, ותהיה לכן שעה לפתור צפנים ולהיחלץ מהחדר. מעבר לכך, תקבלו הזדמנות אמיתית לשיתוף פעולה, והרי זה המפתח לחברות.

לונה פארק

פעם, כשהיינו קטנות, העולם היה נראה כיפי יותר. כל קושי היה נדמה לנו כמו אתגר שאנחנו חייבים לעבור, לא חששנו להשתטות ורצינו לנסות כל דבר שהיה לחיים להציע. אז אמנם התבגרנו, אבל זה לא אומר שאי אפשר לחזור להיות ילדות, לפחות ליום אחד. ואין כמו הלונה פארק כדי להרגיש ילדות שוב. תשאירו את הפחדים מאחור, עלו על כל המתקנים ותנו לאדרנלין לזרום לכן בגוף. אחרי שתרדו לקרקע בטוחה ותזללו צמר גפן מתוק, זכרו שהחברות שלכן היא ממש כמו רכבת הרים – יש בה ירידות אבל גם עליות, ובסופו של דבר זאת חתיכת נסיעה שלא תרצו להחמיץ.

הפילוסוף היווני אפיקורוס טען כי ידידות היא בין הגורמים העיקריים המובילים לאושרו של האדם. אז אל תזניחו את האושר שלכן. קחו חופש מהעבודה, תשאירו את הילד עם בן הזוג, וקבעו דייט לוהט עם החברות שלכן. אחרי הכל,  כמו שסינדי לאופר אמרה, בנות רק רוצות ליהנות.

מה קראנו עד עכשיו?

מאמרים נוספים בנושא:

חשיבות של בטיחותית עבודה בגובה
מהן סוגי העבודות שנעשות בגובה?

עבודות בגובה הן עבודות שנעשות במיקום שגובהו מעל פני הקרקע. הן דורשות יכולת ניווט ועבודה במרחבים מרובים וגבוהים. כמה דוגמאות לעבודות בגובה כוללות: בניית מבנים