פרק ה' – ההריון והלידה – מאת desire – מיומנה של אישה נשואה

מאת: Desire

womannice

זהו החלטתי שאני הולכת על זה… אני רוצה להרחיב את המשפחה.
בעלי ואני נסענו לחו"ל לשבוע. זאת היתה חופשה מדהימה. כל כך נהניתי איתו והרגשתי קרובה אליו. היו לנו לילות סוערים. אך עם זאת, לרגע לא שכחתי אותה. בדמיוני היא כיכבה גם כשהייתי עם בעלי במיטה, זה הגביר אצלי את הריגוש. עברו שלושה ימים בחו"ל ולא דיברתי איתה…כמהתי להתקשר וניצלתי מספר דקות כשבעלי נכנס לחנות ומיד זינקתי על טלפון ציבורי ברחוב מרכזי וחייגתי אליה לנייד. היה זה יום שבת, היא ענתה לי ואמרה: "בדיוק עכשיו חשבתי עלייך". אני מתגעגעת אלייך בטירוף. חיכיתי שתתתקשרי וזה היה כמו נצח. אמרתי שגם אני מתגעגעת מאוד ושהכל בסדר ואני חושבת עליה כל הזמן.

מחופשה זו כנראה חזרתי בהריון. עברו להם מספר ימים והמחזור מאחר לי. היתה לי הרגשה מאוד חזקה שאני בהיריון. שיתפתי אותה בתחושות בטן שלי והיא מאוד פרגנה, קיוותה איתי שזה יהיה חיובי.
עברו להם שבועיים ואני בוקר אחד מוצאת עצמי בודקת את החשד להיריון באמצעות בדיקה ביתית.
משנוכחתי לדעת שהבדיקה חיובית שמחתי מאוד וישר עלה במוחי להתקשר ולבשר לה על ההריון.
התקשרתי אליה, ראשונה מכולם, עוד לפני האבא והאחים, סבים וסבתות… וסיפרתי לה שאני בהריון. היא שמחה מאוד, טענה שזה עשה לה את היום והיא כל היום מחייכת לעצמה עד שעמיתיה לעבודה הרגישו שמשהו עובר עליה.
באחת השיחות שלנו היא הביעה דאגה שמא ההיריון יפגע ביחסים שלנו ואולי אני אתרחק ממנה לתקופה. לא הרגשתי כך באותו רגע למרות שידעתי מה מחכה לי לאחר הלידה והיה ברור לי שהיא צודקת.

במהלך ההיריון נראיתי מצוין, ממש פרחתי. ההריון החמיא לי מאוד, ההורמונים השתוללו ואיתם אף אני.
היא פרגנה לי, אהבה אותי עוד יותר, ליטפה לי את הבטן והתלוצצה: הוא או היא יודעים הכל הא…".

כך עברו להם החודשים. הגעתי לחודש תשיעי וכך גם אנחנו התקרבנו אל התאריך שבו היכרנו. כמיטב המסורת, היינו צריכות לחגוג את היכרותנו שמלאו לה שנתיים. החלטנו לחזור למסעדה יוקרתית שבה חגגנו את השנה להיכרותינו. קבענו להיפגש שם בצהרי היום. הזמנו ארוחה ואני ציינתי באוזני המלצרית שמדובר באירוע, בסיום הארוחה קיבלנו עם הקינוח זיקוקים. קמתי ממושבי ונישקתי אותה נשיקה צרפתית, באמצע המסעדה. שתי זקנות שישבו לצידנו כמעט נחנקו ואחת מהם פלטה משפט לא ברור, כנראה בפולנית…

הסתכלתי לה בעיניים והרגשתי שאני רוצה אותה והיא רוצה אותי. כשעמדנו ללכת, הייתי כמהופנטת, ביקשתי ממנה שתלווה אותי לשירותים של המסעדה, נכנסו ביחד לאותו תא… נעלתי את הדלת והתחלנו להתנשק בסערה, ריקוד לשונות מסחרר. התנשקנו בלהט ולפתע מצאתי את עצמי יורדת לה (כן כן..אני עם בטן בחודש תשיעי). שמעתי את צלילי האהבה שלה, כשהגיעה לפורקן זה קרה גם לי מגודל התשוקה.
אחרי כזאת קרבה הפרידה היא קשה. היתה לי הרגשה שזה המפגש האחרון שלי איתה לפני הלידה כי התאריך קרב ובא….
ובאמת כך קרה. כשבועיים לאחר מכן הרגשתי צירים במהלך הלילה, חיכיתי לבוקר ושלחתי לה הודעה שאני ובעלי הולכים לבית חולים. היא מייד התקשרה על אף שהשעה היתה 6 בבוקר וביקשה עדכון מיידי על כל צעד. נכנסתי לחדר לידה והפקדתי את הנייד אצל בעלי, כעבור 9 שעות (!) נולדה לי בת יפהפיה.